Saturday, November 24, 2012

We came, we raved, we loved



Svett, dans, glädje, rysningar, och musik som får mitt hjärta att vibrera av kärlek beskriver gårdagen för mig. Jag har haft en de bästa kvällarna i mitt liv, Swedish House Mafia behöver jag säga mer?
  Om de är några killar förutom kära Ben&Jerry som kan få mig att le är det fantastiska Ingrosso, Angello och Axwell. Tack killar för den underbaraste kvällen i mitt liv.
  Jag längtar till Summerburst som satan, fan vad det kommer bli fett. X

/ Sweat, dance, happiness, goosebumps and musik that made my heart vibrate of love that pretty much describes yesterday. I have had one of the best nights of my life, Swedish House Mafia do I even have to say more?
  I have discovered that there are other guys then lovely Ben&Jerry that can make me smile. Thank you guys for the most amazing night of my life. 

I'm so longing for Summerburst, it will be so freaking great. X /

No comments:

Post a Comment