Tuesday, November 6, 2012

Spongebob Squarepants


För inte så länge sedan fick jag äntligen träffa min älskade Svampbob fyrkant. Vet inte hur jag ska förklara min kärlek till denna underbara kille, han är bäst. Mina sommarmorgnar bestod utav frukost och några avsnitt av Svampbob, helt klart bästa starten på morgonen någonsin. 

Har precis slagit mig ner efter en väldigt jobbig men skön dag. Skolan var tråkig som vanligt, bortsett från att min svenska lektion bestod utav Jacksgap-videos och tumblr. Har lite små läxor som väntar på att bli gjorda men det tar vi en annan dag, för just nu ska jag inte göra ett dugg. Ska faktiskt dricka te och äta mitt äpple sen kolla på någon bra serie.

Besos

/ Not so long ago I meet Spongebob Squarepants. I love that guy, my summer mornings consisted of breakfast and some Spongebob episodes. Really the best mornings ever!
  I have just settled down after a pretty rough day, but at the same time a pretty nice day. It was boring as hell in school, my swedish lession consisted of some Jacksgap-videos and tumblr. Pretty sweet.
Now I have to get back to my tea. /
  


No comments:

Post a Comment