Sunday, November 4, 2012

Chocolate lover


Tänkte tipsa om en riktigt bra kroppsolja från The body shop, i stort sätt är alla deras produkter väldigt bra men denna är magisk. Den återfuktar huden och samtidigt luktar den gudomligt gott, det är njutning till 100% för de som är lika stora chokladälskare som jag. 

Något som kan få mig att le är choklad, jag menar det verkligen. Den ljuva doften av mörk choklad får mig att känna mig avslappnad, kan inte förklara min passion för choklad. Det är något som inte ens jag kan kontrollera. Behöver jag hjälp? Finns det någon chokladterapi och borde jag boka en tid? Haha godnatt fina läsare. 

/ I just wanted to tell you about the body shop's amazing body oil. All their products are great but this one is magical. It moisturizes your skin and hydrates it to, it smells like heaven and it's pure pleasure for chocolate-lovers. 
Something that makes me smile is chocolate. The smell of dark chocolate makes me feel relaxed, it something even I can't control. Should I get help? Does something as chocolate-therapy exist and should I consider it as an option? 
Goodnight my lovely readers/


No comments:

Post a Comment