Thursday, November 8, 2012

Feeling all grown up and stuff



Lite bilder ifrån min dag. Har hängt i den stora skolan, dvs min systers skola. Hade lite plugg att få klart så har gjort henne sällskap. Har inte riktigt så mycket att säga förutom att det är en så härlig stämning här, alla är så inne i sitt. Kan säga att jag nästan, men bara nästan längtar till högskolan. Ska gå tillbaka till min jätte intressanta (läs; tråkig) bok som min bästa svenska lärare har gett mig. 

P.s Uppdateringen är på topp, jag är stolt. 

/ Some pictures from today. I have spent the day in the Big school, namely my sisters college. Had some homework that needed to be finished so I joined her in her study-kingdom. It's quite nice here, now I have to get back to my interesting (read; boring) book.

P.s The update is great this week, I'm proud./ 


No comments:

Post a Comment