Monday, November 5, 2012

Fitness



Idag gick jag och träna med syrran, kändes så himla bra att svettas och pumpa bra musik i öronen. Känner mig så himla pigg och glad nu. Sitter faktiskt och kollar på Project Runway Sverige, håller tummarna för Naim och Robert G. De är så himla duktiga!

I morgon blir det ännu mer träning, tennis som står på schemat as usual. Älskar att träna, det gör mig så glad. Säger det inte för att låta som en nyttig tjej för det är jag inte men det är något som får mig att bli väldigt glad.
Funderar på att köpa mig ett par Nike free run 3.0, tänkt på det ett tag nu. Vill ha ett par till våren och sommaren, så himla snyggt och skönt.
Nej nu börjar mitt program, hörs.

/ Today I worked out with my sis, felt so good to sweat my ass off. I feel so good right now, happy and lively. I'm watching Project Runway Sweden, I hope Naim or Robert G wins. They are amazing designers.
Tennis is on the schedule tomorrow, as usual. Love training, it makes me so happy. I'm actually thinking of buying myself a pair of Nike free run 3.0 shoes. They are so cool, love them. Bye for now./

No comments:

Post a Comment