Tuesday, November 13, 2012

Tennis, Twilight and a loner


Ska strax dra mig mot tennishallen, bestämde mig för att skita i att plugga idag och bara umgås med mig själv (lät som världens loner), jag har vänner så ni vet. 

Efter träningen ska jag slänga i mig middag och sedan sova. Min bästa vän fyller år i morgon så då blir det bio och massa mys, självklart ska vi se den absolut sista Twilight filmen. Nå väl nu har jag inte så mycket tid på mig. Hörs!


/ Soon I'm going to my tennis practice. I decided not to study after school today, wanted to just hang out by myself (gosh I sound like a total loner), I have friends don't worry. After practice I'll eat dinner with my family and then go to bed. Tomorrow it's my best friends birthday so we are going to the cinema to watch the new Twilight movie. I have to get going, xo. /


No comments:

Post a Comment