Wednesday, November 7, 2012

As in the series Lost


Tänkte säga hej lite snabbt. Gick bara i skolan till 12, runt 1 åkte jag hem för att sedan åka iväg med mamma och pappa. Vi tog en runda och kollade på lite bilar sen handlade. Det var meningen att jag skulle spendera min kväll på ett fik med två vänner men vi flyttade det till en annan dag. Jag är helt enkelt för jävla trött, går runt och sover dag ut och dag in. Though life. Känner mig lika vilse som människorna i Lost. Btw en väldigt bra serie som ni bör kolla på om ni inte redan gör det. 

/ Wanted to say hi, finished school around 12 o'clock. Later I went looking at some cars with my parents. I was suppose to spend my evening with two friends, have coffee and just chill but we had to raincheck it for friday because we all are tired. I feel as lost as the people in the series Lost. Btw a really good series, if u haven't watched it do it now. /

No comments:

Post a Comment