Friday, November 2, 2012

I have decided.



Hej mina vänner! 
Som ni ser så skriver jag på svenska för första gången på denna blogg. Det är nytt för mig och er ska jag säga er, så varför har jag tagit detta beslut? Jo, dels för att jag känner att jag kan uttrycka mig på ett bättre sätt på svenska och för att jag vill skriva på båda språken. Jag kommer självklart att översätta texten till engelska så att andra också förstår.

Känner att jag ska börja ta tag i bloggen nu, det känns som att jag behöver yttra mig ibland. Jag har valt att inte vara så personlig i min blogg men vem vet, nu kanske jag börjar bjuda mer på mig själv. Vi lär se. Jag hör av mig om en liten stund. XO


Hi amigos!
As you see I'm writing in Swedish, that's a decision I have made. It's pretty new for me and you, so why have I made this decision? Well, because I feel like I can express myself better in swedish and because I want to write in swedish to. I'll always translate the text so others can understand. 
I feel like I want to start being more active with my blog, it feels like I need to express myself a bit more. I have chosen to not be so personal in my blog but who knows maybe it will change. We'll see. See you soon. XO

No comments:

Post a Comment