Wednesday, February 6, 2013

Sick

Hej!

Stannade hemma från skolan idag. Har ont i bröstkorgen och min kropp vill tyvärr inte samarbeta med min hjärna idag. Antar att jag har pressat för hårt och inte brytt mig om att vila, nåväl så kan det gå. Kände att det kanske var på tiden att uppdatera igen, kan dyka upp några fler inlägg idag då det enda jag gör är degar i min säng.

Kollade klart på Star Trek imorse då jag inte hann med det igår kväll, den filmen är för bra. Längtar tills 2an kommer ut i vår.

Nu ska jag nog slå läger i soffan istället, framför TVn. Ha det bra mina fina läsare!

/ Hi! I stayed home from school today. My chest hurts and my body doesn't want to cooperate with my brain today. Guess I have pushed to hard and forgot to rest a bit, it happens. Felt like it was about time I update my blog, I'll maybe post a bit more posts today because I don't do much except laying in my bed.
Finished watching Star Trek this morning, that movie is great. Can't wait for the second movie that is coming this spring.
I'm off to the living room now. Have a nice day lovely readers!/ 

No comments:

Post a Comment