Saturday, December 15, 2012

TV, friends, meet up


Hejsan mina vänner!
Jag har varit lite borta de senaste dagarna men jag har inte känt att jag har mycket vettigt att blogga om. Men det blir ändring på det ska ni veta. Jag hade en jätte rolig fredags kväll, spenderade den med Annie och idag var jag ute och köpte julklappar, super kul! Kvällen spenderar jag tillsammans med min mor framför tvn, är inte sugen att gå ut i snöstormen utanför.
I morgon ska jag gå på Sam Peppers meet up i Gallerian, super duper kul! Bilder kommer. xx

/Hi friends! I have been a bit off these days, but I haven't felt like I have something to blog about. But that is going to change. I had a pretty awesome friday with my dear Annie, and today I have shopped christmas presents, super fun! I'll spend the night with my mother infront of the TV, I don't feel like going outside in the snowstorm. Tomorrow I'll go to Sam Peppers meet up, it'll be super fun. I'll take some pictures! xx/

No comments:

Post a Comment